Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Τα δεύτερα γενέθλια του Αχιλλέα (Achilleas' second birthday)

Ο καιρός περνάει και τα νινάκια μας μεγαλώνουν, η οικογένεια μεγαλώνει (όχι, όχι εμείς δεν μεγαλώνουμε καλέ!!) Μα πότε έφτασε 2 χρονών αναρωτιόμουν. Το φασολάκι μου έγινε 2 και η πριγκίπισα μου σαράντησε!!!
 
 
Έτοιμοι για ΠΑΡΤΥ!!!!!!!!!!
Όντας λεχώνα τα νευράκια μου ήταν λίγο παιγμένα αλλά ούτε που το συζητούσα "Ο Αχιλλέας θα κάνει κανονικότατο παρτυ γεννεθλίων" κι ας λέτε ότι θέτε!! :) 
 
ΘΕΜΑ: Μπομπ ο Μάστορας
 
Το προσκλητήριο δεν ήταν με τον Μπομπ γιατί μου είχε κάτσει μια ιδέα με τον Μίκυ Μάους. Πάλι το έφτιαξα στο Corel όπως και στα πρώτα του γενέθλια και το τύπωσα στο φωτογραφείο.
 
 
Αυτή τη φορά είπα θα την φτιάξω εγώ την τούρτα! Είχα προμηθευτεί τα χρώματα ζαχαροπλαστικής, μια ωραία συνταγή για κέικ, κρέμες, κορνέ και τα στολίδια για το θέμα που μου είχε ζητήσει το βλαστάρι μου. Ευτυχώς η πεθερούλα μου πρόσεχε τον Αχιλλέα, η μαμά μου το λεχούδι μου και ήμουν έτοιμη να δημιουργήσω.
 
Την προηγούμενη μέρα είχα φτιάξει το παντεσπάνι κέικ με Moist Yellow Cake  το είχα αφήσει να κρυώσει και το είχα κόψει. Είχα φτιάξει κρέμες ζαχαροπλαστικής και σαντυγί και τις είχα στο ψυγείο να σφίξουν. Μετά από αρκετή ώρα δημιουργίας η πρώτη μου τόσο μεγάλη και  πολύχρωμη τούρτα ήταν έτοιμη.
 
Μαζί με τα προσκλητήρια στον φωτογράφο τύπωσα και το καρτελάκι με το όνομα και τη φάτσα του Αχιλλούκου μου με το σώμα του Μπομπ.
 
#ΤΙΡ: Ο Μπομπαχιλλέας είναι στηριγμένος στην τούρτα με ένα καλαμάκι που έχει από την πίσω μεριά για να μην γκρεμοτσακιστεί ο δόλιος.
 
Η τούρτα βγήκε πολύ μεγάλη και ψηλή και για να μη ρισκάρω να γύρει άφησα το τσέρκι και το έκρυψα με την τρέσα που είχα κρατήσει από την τούρτα της βάπτισης του Αχιλλέα. Τα φορτηγά τα είχα αγοράσει για την τούρτα αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι παιχνίδια με τα οποια έπαιζε ο μικρός. Η λιμνούλα είναι με M&Ms, ο σωρός το χώμα τριμμένο μπισκότο, τα ξύλα πουράκι και το φορτίο του μπλε φορτηγού μους σοκολάτα και τριμμένα μπισκότα.
Περιτό να σας πω οτι οι πιτσιρικάδες τρελάθηκαν!!
 
Ο μπουφές αυτή τη φορά ήταν πιο λιτός αλλά ομορφούλης.

Έφτιαξα σκατζοχοιράκι με ένα καρβελάκι ψωμί, κεφτεδάκια, ελιές και οδοντογλυφίδες.

 
Ένα τοστοσπιτάκι με τοστοαυλόγυρο, ζαμπονοσκεπή και πατατογκαζόν. Η πλάκα είναι ότι τα πιτσιρίκια δεν ήθελαν να το χαλάσουν και έπρεπε να κάνω εγώ την αρχή για να αρχίσουν να τρώνε τα τοστάκια.
 
 
#ΤΙΡ: Τις πορτες και τα παράθυρα μπορείτε να τα κολλήσετε με βούτυρο ή μαγιονέζα.
 
Τέλος για δωράκι μοιράσαμε στα παιδάκια ένα πακετάκι που είχε μαρκαδόρους, ένα μολύβι και ένα μπλοκάκι με χρωμοσελίδες. Τα μπλοκάκια τα έφτιαξα εγώ με εικόνες που βρήκα στο internet και ήταν και για αγόρια και για κορίτσια. Τα σύραψα και πανω από τα συραπτικά κόλλησα ένα χαρτονάκι για να φαίνεται σαν να είναι βιβλιοδεσία. Το εξώφυλλο ήταν με τον Μπομπ και το όνομα του γιού μου. Τα έβαλα όλα μαζί σε σακουλάκι με ταμπελίτσα Μπομπ και έτοιμο το δωράκι μας!!!
 
Τα χρώμματα της εκτύπωσης είναι λίγο ξεθωριασμένα αλλά ξέμεινα από μελάνι τελευταία στιγμή και που να τρέχω η λεχώνα!!!! Οχι ότι τους πείραξε τους πιτσιρικάδες!


Αλλά έχουμε και μικρούς καλλιτέχνες στην οικογένεια. Τα ανίψια μου εμπνεύστηκαν από τα προσκλητήρια  και ζωγράφισαν τον Μίκι και τη Μίνι για να στολίσουμε!
 
Τα περάσαμε πολύ όμορφα στο πάρτυ μας.
Περιμένουμε και το επόμενο!

Ματς Μούτς

Δήμητρα
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: