Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η πρώτη μου απόπειρα με ζαχαρόπαστα (My first attemt with sugarpaste)

Γεια σας και πάλι!

Πέρισυ τον Νοέμβρη με έπιασε μια μανία να δοκιμάσω να φτιάξω κάτι με ζαχαρόπαστα. Είδα διάφορα στο internet μιας και είναι πολύ της μόδας τελευταία και κάτι με έτρωγε μέσα μου να δοκιμάσω. Έτσι το πήρα απόφαση.
 Επειδή είμαι και ψείρας δεν θα άρχιζα χωρίς να έχω κάποια βασικά εργαλειάκια και χρώματα έτσι μπήκα στο e-bay και παρήγγειλα μερικά εργαλεία έτσι για καλή αρχή. Ακόμα βρήκα ένα ελληνικό online κατάστημα και παρήγγειλα χρώματα σε πάστα και ήμουν έτοιμη.

#ΤΙΡ Αν θέλετε εργαλεία ζαχαροπλαστικής στο e-bay θα βρείτε μεγάλη ποικιλία και σε τιμές καμία σχέση με αυτές που θα βρείτε στην Ελλάδα. Δεν ξέρω τί διαφορά έχουν σε ποιότητα αλλά για αρχάριους μια χαρά είναι. Εγώ πολύ τα ευχαριστήθηκα!

Τέλος πάντων ήρθαν τα εργαλειάκια μου κάπου εκεί στο Δεκέμβρη και πήρα απόφαση, αυτό που να σας πω την αλήθεια με τρόμαζε πιο πολύ... την παρασκευή της ζαχαρόπαστας.
Βρήκα μια συνταγή ζαχαρόπαστας με οδηγίες βήμα βήμα και με βιντεάκι και με συμβουλές προς ναυτιλομένους και έβαλα μπρος. Τα υλικά σχετικά απλά και δεν δυσκολεύτικα να τα βρω παρόλο που εδώ που ζώ είναι χωριό και δεν έχουμε τόσα πολλά καταστήματα.  
Η πρώτη μου προσπάθεια για παρασκευή ζαχαρόπαστας εστεύθει με επιτυχία. Ήμουν τόσο περήφανη!! Τώρα ήταν ώρα να βάλω μπρος την δημιουργικότητα μου. Είχα κάνει πρόβες από πριν βέβαια... με τις πλαστελίνες του Αχιλλέα, χιχιχι, και τα αποτελέσματα ήταν αρκετά καλά. Τώρα όμως είχα στα χέρια μου το "μαγικό" υλικό.

Βιντεάκι για την ζαχαρόπαστα μας.

Είπα να αρχίσω με τα πιο εύκολα. Έτσι έβαλα μπρος και έφτιαξα μια δόση της αγαπημένης μου συνταγής για μπισκότα με κανέλα και πορτοκάλι. Τα έκοψα με τα καινούρια μου κουπατ και τα βαλα στο φούρνο. Γέμισε το σπίτι μυρωδιές!!!

Πήρα τη ζαχαρόπαστα μου τη χρωμάτισα και άρχισα να την ανοίγω. Να σας πω την αλήθεια ένιωσα τρομερή έκπληξη όταν είδα πόσο εύκολα δουλεύεται μια καλοφτιαγμένη ζαχαρόπαστα (Γιατί άργότερα είχα και μια λιγότερο επιτυχημένη η οποία η άτιμη μου έβγαλε το λάδι να την ανοίξω). Μόλις κρύωσαν τα μπισκοτάκια μου τα κάλυψα και μετά τα στόλισα και βγήκαν πολύ πολύ όμορφα!

 Μπορεί να μην ήταν σαν αυτά που είδα σε διάφορα site και blogs αλλά δεν ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Στο κάτω κάτω ήταν η πρώτη μου δοκιμή. Άσε που ήταν πεντανόστιμα και φτιαγμένα από τα χεράκια μου.

Ο γιος μου τρελάθηκε όπως τα έβλεπε και ήθελε να βοηθήσει και αυτός, και στην παρασκευή και στην κατανάλωση :) Να μου το θυμηθείτε ο Αχιλλέας μια μέρα θα γίνει μεγάλος chef!!!

Μετά από λίγες μέρες είχα τα γενέθλια μου και αφού είχα πάρει τα πάνω μου με την επιτυχία των μπισκότων είπα να δοκιμάσω να φτιάξω και την πρώτη μου ζαχαροπαστένια τούρτα. Έκανα ένα προχειρο σχέδιο με το πως την φανταζόμουν έχοντας πάρει ιδέες από διάφορες τουρτίτσες που είχα δει, πάρκαρα τα παιδιά στον μπαμπά τους και έβαλα μπρος.


Είχα έτοιμη την τούρτα από την προηγούμενη μέρα και το μόνο που της έλειπε ήταν ένα όμορφο φουστανάκι ζαχαρόπαστας (ντρεπόταν έτσι γυμνή η δόλια μέσα στο ψυγείο να της κάνουν καμάκι τα αγγουράκια) και διάφορα στολιδάκια για να γίνει μια κούκλα!

Νομίζω ότι για πρώτη μου φορά ήταν πολύ καλό το αποτέλεσμα! Αρκετά καλύτερο από τα μπισκοτάκια μου.

Βασικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε και στα παρακάτω βίντεο, τα οποία είναι στα ελληνικά αλλά κυκλοφορούν και διάφορα στο youtube στα αγγλικά.

Κάλυψη τούρτας με ζαχαρόπαστα

Συμβουλές 1

Συμβουλές 2

Παιδιά μην το φοβάστε ακόμα κι αν δεν σας πετύχει η ζαχαρόπαστα με την πρώτη σιγά σιγά θα μάθετε τα μυστικά της. Μπορείτε να φτιάξετε τόοοοοοοσα πολλά μόνο λιγη φαντασία και υπομονή θέλει. Άσε που μπορείτε να γλυτώσετε ένα σωρό χρήματα και θα σας ρωτάνε σε ποιο ζαχαροπλαστείο πήρατε την τούρτα σας!!!

Και να σας εξομολογηθώ πως η ζαχαρόπαστα είναι άκρως εθιστική. Κανείς δεν σταματάει μετά την πρώτη φορά! Κάτι σου λέει μέσα σου φτιάξε κι άλλα, δημιούργησε κι άλλα!!!! :)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ


Ματς μούτς

Δήμητρα




Δεν υπάρχουν σχόλια: