Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Τα 3α γενέθλια του Αχιλλέα (Achilleas' 3rd birthday)



Πω, πω ξεπετάχτηκε και αυτός ο σκατούλης!! Πότε ήταν ένα τόσο δα φασολάκι και πότε έγινε ένας άντρακλας 1,11 ύψος και 32 νούμερο παπούτσι!!!!!
 
Το αντράκι μου έκλεισε τα 3 και φυσικά έχει άποψη και γνώμη. Όταν τον ρώτησα τί τούρτα θέλεις για τα γενέθλιά σου μου ζήτησε τον McQueen και τον Μπομπ τον Σφουγγαράκι. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου διάλεξε ένα από τα δυο. Όοοοοοχι θέλω και τα δύο. Ε, τί να κάνω η μάνα χαλάω εγώ χατήρι. Δεν γίνεται. 
 
Φτιάξαμε το προσκλητήριο μας και το στείλαμε στις μαμάδες των φίλων μας μέσω e-mail γιατί ήμαστε παιδιά της τεχνολογίας και ο Αχιλλέας ήθελε να το στείλει από το "κοντούπιετ" (=κομπιούτερ) και γιατί η μαμά δούλευε πολύ και δεν προλάβαινε να πάει ούτε για κατούρημα!! χαχαχα


Μετά το μεγάλο εγχείρημα ήταν η τουρτίτσα μας. Επειδή λόγω δουλειάς δεν είχα χρόνο να φτιάξω πολλά πραγματάκια όπως άλλες χρονιές είπα τουλάχιστον η τούρτα να είναι ακρβώς όπως την θέλει το καμάρι μου. 
 
Μια μέρα πριν έφτιαξα το παντεσπάνι μας το οποίο το έφτιαξα πρώτη φορά και βγήκε ΤΕΛΕΙΟ. Ανάλαφρο και πεντανόστιμο και πανεύκολο.
 
#TIP Επειδή δεν έχω φούρνο με αέρα για να ψήσω δυο παντεσπάνια μαζί έφτιαξα μισή συνταγή, το έψησα και μετά έφτιαξα άλλη μισή και το έψησα. Αν δεν τα ψήσετε μαζί μην αφήσετε το μείγμα να περιμένει μέχρι να ψηθεί η πρώτη φουρνιά γιατί μπορεί να μην φουσκώσει.
 
Η γέμιση της τούρτας μας ήταν κρέμα ζαχαροπλαστικής βανίλια ανακατεμένη με σαντυγί. Έβρεξα το παντεσπάνι με λικέρ βύσινο ανακατεμένο με γαλατάκι και έβαλα μια στρώση μαρμελάδα κεράσι με κοματάκι και μετά την κρεμούλα μου. Νομίζω ότι ήταν η πιο νόστιμη τούρτα που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής!
 
 
Τον δρόμο τον έκοψα με το στρογγυλό τσέρκι και το όνομα του κανακάρη μου το τύπωσα στον εκτυπωτη και με κοπίδη το αντέγραψα κ έκοψα την ζαχαρόπαστα.
 
 
Κάτι μικροσκασίματα που μου κανε η ζαχαρόπαστα στα πλάγια τα κάλυψα με σχεδιάκια που έκοψα με κουπ πατ και ουδείς δεν κατάλαβε τίποτις! χιχιχι
 
Και ήρθε η ώρα του Μποοοομπ!!! Ευτυχώς το ένα παντεσπάνι βγήκε  παχουλό και όταν το έκοψα περίσεψαν μερικα κομματάκια. Τα σχημάτισα σαν το σώμα του Μπομπ (Ευτυχώς είναι εύκολος κ τετράγωνος ο μάγκας) κόλλησα τρεις στρώσεις κέικ με μερέντα και τα κάλυψα με κίτρινη ζαχαρόπαστα. Έβαλα  παντελονάκι, χεράκια, ποδαρακια κλπ κλπ και έτοιμος ο τυπάκος. Είδα κι απόειδα για να τον προστατέψω γιατί ο Αχιλλέας ήθελε να τον φάει αμέσως!!!!!
 
 
Έχωσα και δυο cakepops και τον έβαλα να παρακολουθεί τον Κεραυνό και τον Φιν Μακ Σφαίρα με σταυρωμένα τα χέρια.
 
Τα αυτοκινητάκια μας τα έστειλε η νονά μας η Ντέπυ και τα κόλησε ο Αχιλλούκος μου πανω στον δρόμο με βουτυρόκρεμα.
 
 
Ο μπουφές μας ήταν απλός αλλά τα πιτσιρίκια το καταχάρηκαν και αυτό είναι που μετράει τελικά!!
 

Και φυσικά ο Αχιλλέας περίμενε πως και πως να πέσει στα χέρια του ο Μπομπ για να τον καταβροχθίσει!!!!


Ψίχουλο δεν άφησε ο κερατούκλης!!!!
 
 
Ματς Μουτς
Δήμητρα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: