Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Τα πρώτα γενέθλια της Κωνσταντίνας (Konstantina's first birthday)


Πως περνάει έτσι ο καιρός!! Η ζουζούνα μου έγινε 1 και παρόλο την κρίση είπαμε να το γιορτάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε!!
 
Εκείνη την περίοδο μόλις είχα αρχίσει να δουλεύω αλλά έβαλα την ποδιά μου ανασήκωσα τα μανίκια και έβαλα μπρος την κουζίνα μου! :)
 
Λίγες μέρες πριν τα γενέθλια έφτιαξα μπισκοτάκια σε ξυλάκι για να τα δώσω σαν δωράκι στους μικρούς μας καλεσμένους.
 
 
#TIP Βάλτε τα μπισκότα στο ταψί και μετά χωστε τα ξυλάκια. Αν τα βάλετε πριν και πατε να τα μεταφέρετε στο ταψί θα διαλυθούν.(Το πάθημα μου έγινε μάθημα :) )
 
#TIP Αν ανοίξουν λίγο τα μπισκοτάκια όταν βάλτε λίγο ζυμαράκι  στην τρύπα και πιέστε ελαφρά και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Όταν θα μπει το γλάσο ή η ζαχαρόπαστα δεν φαίνεται τίποτα. (Ε, και να φαίνεται λιγάκι λέτε να μην τα φάνε τα ζουζούνια μας;;;;; Ε, δεν νομίζω χιχιχι)
 
 
Έφτιαξα και δίχρωμη ζαχαρόπαστα για να τα στολίσω. 
 
Δείτε στο βιντεάκι πόσο εύκολο και πόσο εντυπωσιακό είναι!


 
 
Μόλις τελείωσα με τα μπισκοτάκια έβαλα μπρος τα cupcakes.
 
 Έφτιαξα την κλασική συνταγή κέικ βανίλιας απλά πρόσθεσα, άρωμα φράουλα και τα έκανα πολύχρωμα. Για να κάνουμε κεκάκια ουράνιο τόξο χωρίζουμε το ζυμαράκι σε 4 μπολάκια προσθέτουμε λίγο χρωματάκι, ανακατεύουμε ελαφρά και βάζουμε από μια κουταλίτσα από κάθε χρώμα.
 
#TIP Μην ξεγελαστείτε και τα παραγεμίσετε γιατί θα εκραγούν χαχαχα. Εμένα ήταν η πρώτη μου απόπειρα σε χάρτινα φορμάκια και το παράκανα λιγάκι. Αλλά δεν πειράζει τα έκοψα λίγο με το μαχαιράκι για να στρώσει η ζαχαρόπαστα .
 
 
 
Και ήρθε η μεγάλη στιγμή!!!! Η τούρτα μας. Είχα κάνει πολλά σχέδια για διόροφη τούρτα αλλά την μέρα που έβαλα μπρος τα παντεσπάνια μου ήρθε η φλασιά να την κάνω στο σχήμα 1.
 
Βέβαια να σας πω την αλήθεια την φοβήθηκα να την καλύψω όλη με ζαχαρόπαστα έτσι αποφάσισα να την καλύψω με σαντυγί και να βάλω στολιδάκια από ζαχαρόπαστα και ένα καταπληκτικό σετ με το μικρό μου πόνυ που έτυχε και βρήκα και το είχα αγοράσει μήνες πριν η μουρλάρα.
 
Την μέρα που στόλισα τα cupcakes έφτιαξα και μερικά στολιδάκια από ζαχαρόπαστα και τα άφησα να στεγνώσουν.
Το όνομα της μικρής μου καθώς είναι και τεραστίων διαστάσεων δεν μπορούσα να το φτιάξω με ζαχαρόπαστα γιατί θα ήθελε τρεις τούρτες για να χορέσει. Έτσι το έγραψα με μαρκαδοράκι ζαχαροπλαστική με βρώσιμο χρώμα.

#TIP Αν δεν έχετε τέτοιο μαρκαδοράκι βάλτε χρώμα ζαχαροπλαστικής με λίγη βότκα (γεια μααααας) ή άλλο αλκοόλ και γράψτε με το πινελάκι μικροί μου Πικάσο!

Οι πεταλουδίτσες ξεκουράστικαν σε ένα χαρτονάκι διπλωμένο για να στεγνώσουν και να φαίνονται σαν να πετάνε.
Έφτιαξα το παντεσπάνι μου πολύχρωμο και αυτό το έκοψα, έφαγα λίγο από τα περισεύματα γιαμ γιαμ, και προχώρησα με τη συναρμολόγηση της τουρτάρας μας.
 
 
Στο κορνέ που έκανα τις ροζέτες είχα βάλει λευκό και ροζ για να μου βγει δίχρωμο. Δεν βγήκε όπως το ήθελα αλλά ομορφούλα είναι.

Έβαλα γύρω γύρω μια τρέσα από τούρτα που είχα κρατήσει τρουφίτσα καρδούλα, τα στολιδάκια μας και ετοιμηηηηηηηηηη!

 
Έτσι ήταν η τουρτίτσα όταν την σφάξαμε. Οι κρεμούλες μου δεν βγήκαν τόσο σφιχτές και καταπλακώθηκαν από το κέικα αλλά ήταν πεντανόστιμη.


Το μπουφεδάκι μας ήταν απλό αλλά έκαναν θραύση τα cakepops που ήταν μια έμπνευση της τελευταίας στιγμής.

Είχε μείνει αρκετό κέικ από τα cupcakes που ίσιωσα και από την τούρτα που την σκάλισα σε σχήμα 1. Έτριψα το κέικ και το ανακάτεψα με μερέντα. Έφτιαξα μπαλίτσες, τις έχωσα σε ξυλάκια για σουβλάκια, τις έκανα ένα μπανάκι σε σοκολατίτσα λιωμένη και τις πασπάλισα με τρουφίτσες χρωματιστές.
Το μόνο που μετάνιωσα είναι που δεν έφτιαξα άλλα τόσα. Καλέ σας λέω εξαφανίστηκαν!!!!

#TIP Αν σας μείνει κέικ θρηματίστε το και βάλτε το σε σακουλάκια στην κατάψυξη. Το βγάζετε όταν σας πιάσει λιγούρα και το φτιάχνετε ωραιότατα cakepops.
 
 
Καλέ είχαμε και προσκλητήριο. Τί πρώτα γενέθλια θα ήταν αν δεν είχαμε το ασορτί μας προσκλητήριο? Αν και λόγω τρεξίματος και δουλειάς δεν καταφέραμε να δώσουμε το τυπωμένο στους προσκεκλημένους μας αλλά στείλαμε e-mail στις μαμάδες τους (είμαστε παιδιά της τεχνολογίας τί να κάνουμε!)
 
 

 
Άντε και του χρόνου μας!!!!
 
 
 
Ματς Μουτς
 
Δήμητρα
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: