Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Η βάπτιση της Κωνσταντίνας-Ταξιαρχούλας (Konstantina-Taksiarchoula's baptism)

Καλησπερούδιαααααα!!



Σήμερα είπα ν'ασχοληθώ με την βάπτιση της κοράκλας μου. Από δημιουργικής άποψης νομίζω είναι ένα από τα καλύτερα μου. Παρόλο που με δυο ζουζούνια είναι λίγο αγγούρι ήθελα και η μικρή μου να έχει χειροποίητες δημιουργίες όπως ο αδερφούλης της, έτσι στρώθηκα στη δουλειά γύρω στους 6 μήνες πριν τη βάπτιση.
 
Το θέμα μας: Φραουλίτσα (το σκεφτόμουν πριν γεννηθεί η μικρή και μόλις την είδα στρουμπουλή και ροδαλή σκέφτηκα ότι μας ταιριάζει απόλυτα!)
 
Πρώτη μου δουλειά ήταν τα προσκλητήρια. Είχα αρκετές ιδέες. Ο άντρας μου επέμενε να φτιάξω τη μακέτα και να την πήγαινα στο τυπογραφείο αλλά έλα που εγώ είχα κολλήσει με ένα άλλο σχέδιο που όμως έπρεπε να γίνει αποκλειστικά στο χέρι. Έφτιαξα  μπόλικες μακέτες αλλά εκεί εμένα το μυαλό μου κολημένο στα δύσκολα. Τελικά πήρα την απόφαση και έφτιαξα το μπελαλίδικο το προσκλητήριο.
 
Κόκκινη Καρτούλα με παραθυράκι με διάφανη εκτύπωση. Μέσα το κειμενάκι με πολύ κόκκινο και φράουλες και τέλος καρτελίτσα κρεμασμένη με κορδονάκι για να γράψω το όνομα του καλεσμένου.
Βουρ λοιπόν στο βιβλιοπωλείο για τις προμήθειες, ανασήκωσα τα μανίκια και κάθε φορά που τα αστέρια μου ροχάλιζαν εγώ έκοβα και έραβα.
 
Τα υλικά που χρειάστικα ήταν απλά και σχετικά φθηνά. Κόκκινο κανσόν χαρτονάκι, ένα μπλόκ διαφανές χαρτί χοντρούλικο (όχι τσιγαρόχαρτο γιατί γίνεται άστα να πάνε), κόλα στικ, κόλλα roller, κορδονάκι, ψαλιδάκι, κοπίδι, χάρακας, απλό χαρτί Α4 λευκό και ο πολυαγαπημένος εκτυπωτης (χιλιόχρονος να είναι!!).
 
Το αποτέλεσμα είναι αυτό...
 


Νομίζω ότι άξιζε τον κόπο!

Το ποιηματάκι είναι συνδιασμός κάποιων που βρήκα στο ίντερνετ με τη δική μου έμπνευση.

Eπόμενη δουλειά ήταν ένα ζωγραφιστό καδράκι για το τραπέζι με τις λιχουδιές. Πόσες φορές είχα δει ένα τέτοιο σε βαφτίσεις στο ίντερνετ αλλά οι τιμές... απλησίαστες για τα δικά μου δεδομένα. Έτσι το πήρα απόφαση και είπα γιατί όχι... θα το φτιάξω εγώ. Πήρα απο τα Jumbo καμβά και καβαλέτο και επεσα με τα μούτρα στη δημιουργία. Βρήκα ένα όμορφο σχεδιάκι πήρα τα πινέλα και τις τέμπερές μου και άρχισα. 
 

Έβαλα και χρυσόσκονες λίγο πριν στεγνώσει το χρώμα και έγινε σούπερ αστραφτερό! Τώρα το έχω κρεμάσει πάνω από το κρεβάτι της και πολύ μου αρέσει!


Τώρα πάμε στα κεράσματα για τα πιτσιρίκια. Στην βάπτιση του γιού μου είχα φτιάξει κουτάκια και τώρα ήθελα να φτιάξω κάτι διαφορετικό. Βρήκα κάτι όμορφα γλυφιτζούρια που φαινόντουσαν εύκολο να φτιαχτούν. (Που να ξερα ότι έυκολο ήταν να φτιάξεις ενα δυο κομμάτια για να φτιάξεις 100 ήταν λίγο μανίκι). Χρησιμοποίησα το χαρτονάκι  που περίσεψε από τα προσκλητήρια, καλαμάκια για σουβλάκια, μαρκαδοράκια, κόλλα, σελοτέιπ, στρογγυλά γλυφιτζούρια και τον πολυαγαπημένο μου εκτυπωτούλη.

 
Δεν έχω παράπονο πάντως στη συναρμολόγηση με βοήθησε και ο γιόκας μου. (Όχι φυσικά αφιλοκερδώς απώτερος σκοπός του ήταν να κερδίσει και κανένα γλυφιτζουράκι! χαχαχα)
 
   

Έπρεπε όμως κάπου να τα βάλω τα γλυφιτζουράκια να είναι όρθια και να φαίνονται οι πεταλουδίτσες μας. Έτσι  πήρα δυο καφάσια που στην προηγούμενη ζωή τους φιλοξενούσαν αχλάδια, χρώμα που είχε περισέψει από το βάψιμο των τοίχων μας, τις τέμπερες και τα πινέλα μου και εμπρός καλά μου χέρια. Τα έβαψα λευκά και ζωγράφισα κατακόκκινες φραουλίτσες. Μούρλια γίνανε!!
 

 
Για να φυτέψω τα γλυφιτζούρια χρησιμοποίησα φελιζόλ και πράσινο βελουτέ χαρτί για γρασίδι. Έκοψα τα ξυλάκια από τα σουβλάκια σε διάφορα μεγέθη και έχωσα τις πεταλουδίτσες μέσα.
 
 
 Και ήρθε η ώρα για τα μπαλόνια. Μου άρεσε τόσο πολύ η μπαλονοσύνθεση στη βάπτιση του Αχιλλέα μου που είπα να την φτιάξω και στην πριγκιπέσσα μου. Χρησιμοποίησα τις βάσεις που είχα φτιάξει στη βάπτιση του γιού μου. Τις ρετουσάρισα λιγάκι. Από μπλε γίνανε λευκές με φραουλίτσες και πεταλουδίτσες.
 
Μια μέρα πριν τη βάπτιση φούσκασα κόκκινα και λευκά μπαλονάκια και έτοιμαααααα!
 
 Σαν μια μικρή πριγκίπισσα η μπουμπού μου ήθελα να έχει και μια αστραφτερή πιπιλίτσα. Μιας και είναι λάτρης του σπορ είπα να την κάνω λίγο πιο γκλαμουράτη. Πήρα την αγαπημένη της πιπίλα και την γέμισα με στρασάκια. Πήρα από το ebay στρασάκια από αυτά που χρησιμοποιούν για να διακοσμούν τα νύχια σε διάφορα μεγέθη, κολλα και έβαλα μπρος. Εντάξει μπορεί να μην είναι αληθινά Swarovski και να μην είναι τόσο όμορφη όσο αυτές που πουλάνε εκεί έξω αλλά είναι γουστόζικη. Δεν συμφωνείτε;
 
#TIP Αν θέλετε να το τολμήσετε πριν ξεκινήσετε τυλίξτε την θηλή της πιπίλας με μεμβράνη που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα για να μην πέσει κόλα και να μην πάρει και μυρωδιά από την κόλα.
 
 
Κι ας  πιάσουμε τώρα τα ζαχαροπλαστικά μας. Βέβαιως βεβαίως μετά το κόλλημα που έχω πάθει με τη ζαχαρόπαστα δεν υπήρχε περίπτωση να λείπει απο την βάπτισή μας. Έτσι για τους πιτσιρικάδες έφτιαξα νοστιμότατα μπισκοτάκια με κάλυψη ζαχαρόπαστας. Η καλή μου η μανούλα με βοήθησε και φτιάξαμε και στολίσαμε πάνω από 200 μπισκοτάκια σε σχήμα πεταλουδίτσας και φραουλίτσας.
 
 
 
 
Τα βάλαμε σε σακουλάκια, τα δέσαμε με κορδελίτσες λευκές και κόκκινες και τα στολίσαμε στο άλλο μετεμψυχωμένο καφάσι που είχα ζωγραφίσει.
 
 
#ΤΙΡ Αν πάρετε απόφαση να φτιάξετε μπισκοτάκια μην τα φοβηθήτε και τα αφήσετε για τελευταία στιγμή για να μην μπαγιατέψουν όπως εγώ (και μετά έτρεχα σαν την παλαβή για να τα προλάβω όλα). Αν είναι συσκευασμένα στα σακουλάκια τους δεν μπαγιατεύουν εύκολα. Τα δοκίμασα μια βδομάδα μετά τη βάπτιση και ήταν τραγανότατα!! Οπότε φτιάξτε τα πιο νωρίς και βάλτε τα σε ένα τάπερ, καπακώστε τα και δεν παθαίνουν τίποτα.
 
Αριστερά και δεξιά από τον διάδρομο της εκκλησίας έβαλα κόκκινη οργάντζα και φαναράκια. Στα λευκά κόλλησα από μια φραουλιτσα και έβαλα μέσα αντί για κερί κόκκινο τούλι και στα κόκκινα έβαλα λευκό τούλι.
 
Η Ελένη από το κατάστημα που πήραμε τα βαπτιστικά μας δάνεισε ένα φοβερό διακοσμητικό ποδηλατάκι. Αγόρασα γλαστρούλες με κοκκινόλευκα λουλουδάκια τα έβαλα στις θηκούλες του και έτσι συμπληρώθηκε το σετ. Του κόκκινου το κάγκελο έγινε! Και να φανταστείτε δεν είμαστε και ολυμπιακοί!! χαχαχα
 
Τα βαπτιστικά μας τα πήραμε από το Carousel στη Μυτιλήνη που η φιλενάδα μου μας έφτιαξε πάλι παπάδες!! ΤΕΛΕΙΑ!!!
Πιστεύω ότι σε θέμα δημιουργικότητας η Ελενίτσα είναι το έτερον μου ήμισυ.
 
Μετά τη βάφτιση κάναμε ένα γλεντάκι στο σπίτι και φυσικά ήθελα την τουρτίτσα να την φτιάξω με τα χεράκια μου. Τρεις μέρες  παιδευόμουν αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο τελικά. Η άτιμη η ζαχαρόπαστα δεν μου άνοιγε με τίποτα και αναγκάστικα να φτιάξω καινούρια. Η φραουλένια πριγκίπισσα μου βγήκε πολύ καλύτερη απ'ότι περίμενα, τα παπουτσάκια δεν έλιωσαν από τη ζέστη και ο πάνω όροφος δεν κατέρευσε (παρόλο που πάνω στο αγχος μου ξέχασα να βάλω ξυλάκια για να είναι πιο σταθερός). Τελικά το αποτέλεσμα νομίζω ότι ήταν άψογο. Σιγά σιγά νομίζω ότι βελτιώνομαι.
 
Πριν κλείσω με την μακροσκελή βάπτιση της Κωνσταντίνας-Ταξιαρχούλας θα ήθελα να προσθέσω πως την κορδελίτσα που φορούσε πριν την βάπτιση μας την έπλεξε κατά παραγγελία η γιαγιά Ταξιαρχούλα και το φουστανάκι της το μεταμόρφωσε η γιαγιά Λούλα από ένα απλό αμάνικο φορεματάκι σε μια "τουαλέτα" με φουρό κόκκινο, με μανικάκι και φιογκάκια ασορτί με το ρουχαλάκι! Έχω καλό team πάντως!! 
 
 
Ματς Μουτς
 
Δήμητρα

4 σχόλια:

Πούλια είπε...

Είναι όλα υπεροχα Δήμητρα!!!! Μπράβο!!! Γεια στα χέρια σου!!! Και φυσικά συγχαρητήρια και στους βοηθούς σου!!!

Unknown είπε...

Να είσαι καλά Πούλια μου! Καλά οι βοηθοί μου είναι όλα τα λεφτά. Ότι τους πω το κάνουν αμέσως!! τους έχω εκπαιδεύσει καλά!! χαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου όλα τέλεια!!!καταπληκτική δουλειά

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!!